utorok 4. apríla 2017

Ktoré 4 exkluzívne značky prichádzajú na Slovensko?

Ahojte,

prichádzam s veľkou novinkou. Pre všetky prívrženkyne nových značiek, maniačky na makeup a všeliaké podobné záležitosti je táto správa úžasná a neuveriteľná.
Na Slovensko opäť prichádza sieť parfumérií Douglas. S novými značkami, s vlastným novým portfóliom makeupovej rady, kúpeľovej rady a pleťovej kozmetiky.

7.4. sa otvára v bratislavskom Auparku ich prvá predajna. Veľké otvorenie sa má spustiť presne o 11 hodine a o mesiac na to 2.5. sa táto akcia zopakuje v Eurovei. Verím, že i ostatné mestá si prídu časom na svoje.



Veľmi dôležitá informácia je, že Douglas prichádza s viacerými exkluzivitami. Oceníte to všetky, ktoré hľadáte nové značky, tie, ktoré boli doteraz len v zahraničí. To znamená, že napríklad taká značka ako Urban Decay prichádza na Slovensko o 100% väčším portfóliom ako sa ponúka v susedných Čechách. Len kontúrok na pery ponúkajú 50 odtieňov a teda s takýmto množstvom som sa nikde ešte nestretla. A ak by ste chceli vedieť pikošku, tak Urban Decay je americká značka založená vizážistkou, ktorá neznáša nudné farby. Jej marketingový ťah alebo slogan, bol "Chce sa vám zvracať z ružovej?" Čím kontroverznejšie, tým lepšie. Takže vytvorila kopec všeliakých, nie zrovna nudných odtieňov. Táto značka stojí za povšimnutie. Čo produkt, to skvost.




Ďaľšou značkou je obľúbený Benefit, absolútna retro značka. Ja mám v kufri tiež niekoľko ich vychytávok, ktoré nenájdete nikde inde. Napríklad taký Benetint , je to atrament na pery i líčka, ktorý neuvertieľne drží a vpije sa do pokožky. Inak práve táto vecička od Benefitu vznikla taktiež perličkovým spôsobom. Striptérka z nočného baru navštívila pána, ktorý vedel vyrábať kozmetiku, a jeho úlohou bolo vytvoriť taký produkt, ktorý "začervení" bradavky a vydrží celý večer:))

Jedna z top značiek tohto sveta, ktorá príde i ku nám, a to je pre mňa veľké prekvapenie je Tom Ford. Nielen vône, tie už na Slovensku sú. Ale celé dekoratívne portfólio. Ja som sa s touto kozmetikou stretla na istanbulskom letisku, a keby bolo viac času, tak tam trávim hodiny. To sa proste tiež neviete kam pozrieť skôr.


No a v neposlednom rade, samotná značka Douglas prichádza ku nám s vlastnou skincare a s vlastnou dekoračkou, ktorú som teda osobne videla na ich tlačovke. Vyzerá zaujímavo, prístupne a je tam pár extra produktov, ktoré budú stáť za hriech.





Tak čo tešíte sa? Ja teda áno. Už aj preto, že prišiel konečne nový vietor do našich obchodných centier. Najmä, aj my už chceme mať prístup ku kozmetikám, ktoré sú všade po svete, len na Slovensko sa dostávajú pomaly. Nie každý si cestuje, a nie každý si objednáva cez internet. Okrem iného vidieť naživo, je predsa len vidieť naživo.

Moje milé čitateľky:) Som nominovaná na blogera roka v kategórii krása. Môžete za mňa hlasovať na tejto stránke BLOGER ROKA 2017. 
 ĎAKUJEM VÁM.